The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

torsdag 1. april 2010

Kongehuse Norge?!

Kristiane hadde et fint blogg innlegg, det tok for seg at kongehuset ønsket en lønsøkning.
Da jeg skulle komentere ble komentaren så lang, at jeg velgte å skrive mitt eget inlegg istede.


For all del ja, legge ned kongehuset. Det e bare latterlig at vi ska bruke så mye penga på å huse disse dansk/ borgelige machocistiske usympatiske skapningene. Jeg synes ikke det er riktig å kritisere Mette Marit for hennes bakgrunn. For det første så vil jeg ikke helt kalle henne narkoman, i alle fall ikke noe mere en hvem som helst norsk ungdom som velger å feste og eksprimentere litt. Hun har like mye rett til å bære tiaraen som hvem som helst av de andre som har sitti på norsk trone. Nei for kongehuset Norge har jo aldri vert norskt. Men, det finnes nokk av andre grunner til å misslike denne svært heldige gull-graveren. Ja hun er faktisk en av de verste typen menneske som fins. Mette Marit er pelsbruker, pels støtter og pels entusiast.


Etter gjentatt kritikk insisterer denne støgge hora på å fortsette å kle den knoklette kroppen sin med likene til uskyldige dyr.


Ikke nokk med at staten insisterer på å bruke de hardt tjente skattepengene mine på å finansiere opdrett, men tror du faan ikke de skal bruke dem på å handle inn stygge, ekkle og morbide klesplagg til beinrangle av en kronprinsesse. Jeg tror en svart søppelsekk hadde kledd burugla bedre. Men anyvay...


Ikke nokk med at vi har de der totalt inkompitente krompene, og en noe så treg (SLOW) konge. Nei trur du ikke det har rabla helt for prinsessa (er nokk noe galt i de genene der ja, kanskje generasjoner med innavell ikke lønte seg alikevell). Hadde jeg sprunget runt å fortalt at jeg pratet med usynlige engler, og at jeg så en skikkelse som drev å fulgte meg runt.... BÆBU BÆBU, ja da hadde det ikke tatt lang tid før jeg ble puttet på et polstret rom med en jakke som sørget for at jeg ga meg selv mange klemmer. Noen holder for stramt på reseptblokka. Egentlig burde vi jo ha fattet skissa om at det var noe grosalt galt med prinsessa da hun valgte å gifte seg med Ari Behn.. OMG!!!! JUCK!!! Nei jeg må si at den eneste jeg klarte å finne noen form for respekt for i kongehuset var vår kjære folkedronning Sonja. Men det var helt til jeg så dette bilde.

Lønsøkning?! Lønsøkning kommer ikke på tale, kanskje en lønsredusksjon.. Hva i helvette er det de bruker penger på uansett?? Gratis husleie, sikkert gratis strøm, de blir sponsett av merke klær og produkter slik at de har alt de trenger, shåfører, vakter, vaskehjelper osv.. Og alt på vår regning, men i tillegg skal de ha en sinsyk ukelønn?? Nei du, la dem leve med vår økonomi i et halvt år, så skal vi kunne diskutere lønna dems på nytt, om dem klarer seg... (lukter jeg en skilsmisse fra griske marit?)


Ide: hehe, kongelig idol?! Ja la oss avsette hele kongehuset og heller, velge oss et 100% nytt kongehus. La oss velge oss noen skikkelige konger og dronninger. (Ali Reza og gjengen hadde vel representert det norske folk bedre en disse pompøse frongner etterlignerne)
 
 
Så til slutt noen formanene ord ;)

2 kommentarer:

  1. Hvorfor er du så sint?

    SvarSlett
  2. Du er veldig umoden. Du kan ikke kalle andre negative ting bare fordi du selv ikke er enig. Våkn opp.

    SvarSlett