The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

søndag 21. juni 2009

En sommer dag:)


Dagen i dag er bare herlig:) Godt vær, sol og varmt. Kan det bli bedre?! Jeg ligger i hagen å soler meg på teppet. Kos. Har pcn med og priser meg lykkelig fordi jeg har skøyteledning og min egen hage. Det er så mye fint å se på runt meg så tenkte jeg kunne ta litt bilder:)

Jeg syns disse blomstene er så koselig. Skikkelig sommerblomster. Minner meg av en eller annen grunn om da jeg var barn.
Prozac koser seg på plenen:)


Trur du jeg er glad for at gutten min har kommet hjem eller:p hehe. Se så søt han er nor han klatrer opp i blomster beddet:)


En liten pipp pipp som er ute å samler grener til reiret sitt. Snart får jeg vel masse fugleunger ute i treet mitt.


Årets første markjordbær er kommet. mmmm.. dem smaker godt.






3 kommentarer: