The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

søndag 28. juni 2009

Michael Jacson

Åkai.. greit.. Michael Jacson har gått bort. Greit. Jeg har fått det med meg nå.. Jeg mener nokk nå, for guds skyld..

Ikke missforstå. Jeg er ikke totalt usympatisk. Det er tragisk nor et menneskeliv går tapt. Tragedien er jo selvfølgelig størst for vedkommedes fammilie og venner. Så mine kondolanser går ut til dem.

Men her er irritasjonsmomente. Bare fordi herr michael var en kjendis skal alle nyhete handle om dette dødsfallet, alle skal prate om det og alle skal bry seg om det. Jeg mener jeg leser ikke avisa for å lese om kjendiser. Som sagt er det tragisk at han døde men pleace.. dette er se og hør materiell... Hvorfor i all verden skal folk som ikke kjente han sørge over hans dødsfall? Å ikke gi meg noe av det der, det er en tragedie for musikk verden sprøytet.. Det er det nemmelig ikke. Joda Michael var en begaved person. Han Produserte mange fantastiske låter men det er lenge siden nå. Komm igjenn liksom. Hvor lenge siden er det egentlig michael mistet talentet sitt?!

Vist det hadde vert jeg som hadde daua.. eller en av mine kjære. Hadde dere alle brydd dere da? Hva er forskjellen bare fordi han er kjendis? Er livet ditt mer verd vis du er en stjerne en vis du jobber i kassa på rimi? Jeg mener hvorfor er det en større tragedie at michael dør, en at en 3 barns mor og eneforsørger som jobber som servitrise på peppes i asker dør?

Så kluet her er.. vær så snill å spar meg for det der Michal Jacson R.I.P <3 love you and miss you sprøytet.

2 kommentarer:

  1. Synes det Michel Jackson hysteriet tar ganske av.

    SvarSlett
  2. Hehe, Æ skjønne at du ikkje tar d så turng, men du må tenke på at MJ har millioner av fans verden over, og da selger avisa som varmt hvetebrød, jeg selv kjøpte Vg i dag bare pga Mj. Men også fordi eg synes faktisk det er tragisk at han døde så brått, og mystisk, og intresant. Han ble jo jobbet/medisinert i hjel.. så jeg for min del er svært intresert i å lese om det av den enkle grunn at det er spennede, og tris, på samme tid. At det står i Vg er jo greit, Verdens Gang liksom, men om det kommer på dagsrevyen eller noe sånn, blir jeg kanskje å syns det er litt merkelig. Men sånn er det jo i 2009, vi leser jo om Paris's nye bikkje eller sitat eller what ever, resten av uka, så hvorfor ikke gi litt plass til kongen av pop, og verdens største ikon siden Elvis. :)

    SvarSlett