The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

søndag 17. januar 2010

2010!

Vi er nå 17 dager inn i det nye året og jeg synes fortsatt det er helt vilt. 2010..
Nor jeg tenker tilbake på det siste tiåret, på alle oppturene og nedturene, vet jeg hva målet for det nye året skal være. Leve Livet. Det er min plan. Jeg skal slutte å utsette drømmer og planer til en annen gang. Nå skal jeg komme meg opp av sofaen og ut i verden og virkelig oppleve det å være i livet.


hva er din plan for 2010?

2 kommentarer:

  1. Min plan er å engasjere meg mer i saker jeg er opptatt av, hvertfall forsøke å gjøre en forskjell:-) også har jeg tenkt ¨å ikke ta imot piss, si min mening og ha det bra med meg selv og mine gode venner.

    SvarSlett
  2. Absolutt en bra plan.. Henter inspirasjon fra deg og slenger det på lista mi:D

    SvarSlett