The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

lørdag 16. januar 2010

Hva nå da?

Oki. Så fikk jeg plutselig et enormt stort ønske om å blogge noe. Jeg har en trillion nye ting og fortelle om. Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. De siste månedene har vert hektiske. Jeg har virkelig kunne kjent at jorden rører på seg. Alt som skjer skal jo alltid skje sammtidig. Nyhetene er så grusome, at jeg bare vil begynne å grine nor jeg ser på dem. Jeg skal på ferie, jeg har vert på ferie. Ja å det er masse nytt som skjer i livet mitt. Jeg er ferdig på skolen og nå skal jeg ut døra å starte på resten av mitt liv:S huff det hørtes noe skummelt ut da. Anyway. Så jeg ville gjerne rette et spørsmål til dere. Kall det gjerne for en markedsundersøkelse, det er jo dere som må lese det:) Hva ønsker dere at jeg skal blogge om?? Reise? Hobby? Life? Nyheter? Eller er det noe annet dere ville likt bedre??



XOXO

Jasmine<3

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne lese om dine tanker og meninger omkring alt mulig, og gjerne va du bedriver dagene med + bilder :-)

    SvarSlett