The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

torsdag 10. september 2009

The Black Crowes

The black crowes er et klassisk rockeband, som låter mer som 1969 enn 2009. De er utrolig chille og har en fantastisk sound. De er et hippie preget band, som spiller i en fantastisk grunge og jam inspirert rock'nroll.
Så hva passer vel da bedre enn et album innspilt live på låven til The Band-trommis Levon Helm i Woodstock, New York? Det er nettop dette bandet har valgt å gjøre, i tillegg har de plukket med seg et par superfans på veien og lagd intimkonsert med mikrofoner i rommet. Resultatet er den nye platen "Before the Frost... Until the Freeze", som har fått terningkast 4 av VG og 5 av Dagbladet. 
Jeg har bare en ting å si til dette "LØP Å KJØP" 

4 kommentarer:

  1. høres spennende ut, skal få sjekka de når jeg kommer hjem. Finnes de på spotify?

    SvarSlett
  2. Jupp:) men ikke den nyeste plata.. Er veldig min type musikk;)

    SvarSlett
  3. kan tenke meg at det er mer din type musikk, grunge å sånn, men du fikk det til å høres så spennende ut så jeg skal få sjekket ut :D

    SvarSlett