The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 2. september 2009

Paris 2

Siden dere ytret et ønske om at jeg skulle legge ut noen fler
bilder fra Paris turen tenkte jeg jeg skulle få slengt på noen random bilder:)
Håper dere liker dem
Bilde er tatt av fontenen, ved pyramiden ved Louvre.
Her er da jeg, på tur ned den bratte trappa på hotellet:)

KAKE:D mmmmm


Reisefølge mitt:) Min kjære søster Simone og hennes mann Edvin

Lysshow klokken 00:00. vakkert sant:)

Triumfbuen by night;)

En kjempe gammel park jeg fant:) Het park monseau, eller no sånt:) skikkelig vakkert her.

Stilig, ikke sant!?

Paris by night

En liten kartlese pause:) i bakgrunnen liger notre dame

Enda et bilde av utsikten fra den franske balkongen på hotellrommet:)

versailles.. solkongens palas- ludvik 14.... Dette er bare en av de mange mange fontenene som var i denne flere kilometer lange hagen..

Karusellen:D

Flere Paris by night bilder<3

Kanalen..

Syns dette var ganske stilig bilde.

Koser meg i sola, med vinden i håret:) (blåste ikke men sitter i en 2 etg buss uten tak, så derfor litt vind:) men det var bare deilig)

MOAH!:)

Dyre butikken med frekke og pripne ansatte...
Såh det var det:) håper dere liker bildene da:)

2 kommentarer:

  1. kjempe fine bilder :) elsker eifel-tårnet lys showet. What a night in Paris.. thihi
    Stor klem :D

    SvarSlett
  2. HEHEHE:D Tnx babe,, *klemme til bake på*

    SvarSlett