The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

torsdag 17. september 2009

Onde klovner :s

Jeg føler jeg møtte stor motstand da jeg nevnte at klovner egentlig er onde, i en diskusjon på Den sorte planeten. Så jeg bestemte meg for å samle litt fakta om disse "Morsomme" vesnene som folk så gjerne liker.


Klovnene har akkurat som Masons, et super hemmelig samfunn med tilsynelatende ulike Ritualer. Klovnene begynte i middelalderlige England som en keltisk stamme kaldt "Klauns" som skremte sine fiender ved å male sine ansikter hvit, øynene røde, gjøre håret sitt kjempe krøllette og rødt og iført store sko, så deres motstandere vil være redde og derved la seg beseirede.
Omkring år 1230, rett etter et møtt med Pave Gregor IX, besluttet stammen som nå kaller seg "Klowns" at de skulle endre hvordan verden så på dem og i de neste 200 årene begynte de å bli kjent for å være "morsomme og uskadelige", og dermed ga de verden en falsk trygghets følelse.
Mimerne, er den eneste stammen, som ikke fulgte Pavens rådgivning, misslikes stadig av de fleste den dag i dag.
Så er klovner onde? Jeg svarer et absolutt "Ja".
I mai - juni 1981, var det fantom klovner med bilder av Djevelen på forsiden av kostymene sine, som jaget barn og forsøkte å lokke dem inn i varevogner. Rapporter kom inn fra flere plasser av USA, Boston, Pittsburgh, Omaha og Kansas City. Selv om politiet grundig undersøkte, kunne de aldri finne fantom klovnene.
Happy clown on happy pills,
smiles a wicked grin.
Hides his gloves, red of blood
and made of human skin.
Crazy clown with crazy eyes,
plays with his knife.
Please take my word and run,
or he’ll take your life.
Nutty clown with nutty thoughts,
hears voices in his head.
And he won’t stop stabbing you
until he knows you’re dead.
Psycho clown on killing-spree,
likes to feel your pain.
So scream my child and panic
and then scream once again.

9 kommentarer:

  1. ohu spookey :D
    Jeg skal kle meg ut som en klovn i kveld :P
    Om du hadde møtt en klovn i en mørk bakgate hva hadde du gjort da?

    SvarSlett
  2. Hehe.. finni no hart å slå han med.. eller hyle høyt å springe fort:p

    SvarSlett
  3. hahaha, måtte flire godt :D Du som har skrevet diktet? det va jævli bra :D kordan lage æ link til din blogg? dette må jo deles :D

    SvarSlett
  4. haha.. nej.. kan ikke ta æren for det..:D

    SvarSlett
  5. Kjenner igjen det første bildet fra "It"(?) Huff, det er en jævli film! Synes også klovner er litt skumle.

    SvarSlett
  6. IT er jo den kule filmen! dere er så RARE ... :D

    SvarSlett
  7. hello, har du bloggtørke?
    sjekker bloggen din regelmessig but no news

    SvarSlett
  8. allright :)gleder meg grisemye til å se deg igjen :D

    SvarSlett