The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 15. juli 2009

Beiste på badet

Jeg kom hjem fra Valer og skulle på badet å gjøre mitt fornødne. Da jeg sitter på toalettskålen merker jeg at det er grusomt rotete runt meg. Jeg regnet med at katten var den ansvarlige for alt rabaldre. Men etterhvert merker jeg at det ikke bare er rot, men masse gulbrune bløte flekker runt omkring på gulvet, veggene, gardiner og klesvask. Jeg ser meg runt på badet og tenker hva i all verden har fåregått her. Da plutselig. Jeg kan ikke tro mine egne øyne. DSet er et stort grusomt beist som sitter på bade mitt. Å mens jeg sitter å ser opp på ham, bæsjer han nedover veggen min. Maken til frekkhet. Ikke bare bryter han seg inn i leiligheten min, men trur du ikke han bærsjer på tingene mine i tilleg.

Se på det skumle monsteret. Jeg trudde han skulle spise meg. Ja dette var virkelig en nær døden opplevelse.
GRRRR.. Kan du se onskapen lyse ut av øynene hans..



4 kommentarer:

  1. Hahaha, kordan har den kommet inn egentli? :D morosamt ;D

    SvarSlett
  2. vet ikke.. soveroms vindue sto litt åpent.. katta har kanskje dragd den med inn eller no:p

    SvarSlett
  3. Hahaha tenk å gå på dass for og bli ned-drette..
    Du kan helt tydelig se ondskapen i øynene, tror den kommer til å flippe ut snart. så du må være forsiktig.

    kom og gjemm den unna den her :) den vet jo allerede hvor du bor nå!!

    SvarSlett
  4. Hehe.. sant sant.. men tror du det holder..? Kanskje jeg må rømme landet?:O

    SvarSlett