The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 29. juli 2009

Nytt anlegg:D

Etter over ett år her i fredrikstad har jeg endelig fått bruk for høytalerne mine. Jeg har nemmelig arvet et gammelt anlegg fra min onkel. Anlegget har forsterker, radio, kasettspiller (:P) og LP spiller:D Jeg har også koblett Dvd spilleren til, slik at jeg kan spille av cd. Nå trenger jeg bare hjelp til å finne en måte å koble tvn til;)
Endelig får jeg bruk for vinylplatene mine:)

Her ser du monsteret.

Jeg har to stykk slike høytalere:)



3 kommentarer:

  1. LP spiller er stilig:-) bruker å høre på mine mammas LP plater når jeg er hjemme i h.fest.

    SvarSlett
  2. Hehe "jeg har to stk slike høytalere"
    Det ville vært merkelig om du bare skulle hatt en høytaler. Drit stilig med LP plater.

    SvarSlett