The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 29. juli 2009

Månefestivalen 09

Da var månen 09 vellykket overstått:)
Jeg var fryktelig imponert over festivalen i år. Mye bra musikk, folk og arrangsjørene hadde orden i sakene sine.
I år jobbet jeg i baren på tøyhusplassen. Jeg måtte avveksle de i bongboden noen timer lørdagen men det var også inne på tøyhusplassen. Så fikk med meg alle de store konsertene der.

Crew passet mitt:)
Musikk jeg absolutt ambefaler at man sjekker ut, har en liten stjerne bak seg;)

Fredag:
17:00 Kill it Kid * (skikkelig flinke)
18:30 Kookoookitchen *
20:00 Farmers Market (var utrolig morsomme, flinke å showe, men ble litt slitsome)
21:45 Timbuktu (var kjempe flinke, men musikken er ikke helt min smak)


Lørdag:
15:00 Militsa * (imponerte)
16:00 StudioLive (alt for yo -yo for meg)
17:30 Skambank * (fantastiske altså)
18:45 Lukestar *
20:00 Tommy Tokyo and Starving for My Gravy *
21:45 Kaizers Orchestra * (Dødsgeniale)



Søndag
16:00 My Little Pony *** (Jeg ble skikkeli, skikkelig imponert.
Dette kommer jeg til å høre mer på)
17:15 Ole Paus (var jo koselig da)
18:45 Katzenjammer * (noe bra, noe slitsomt)
20:00 Lars Hortveth (kjeeedelig)
21:30 Kristin Asbjørnsen (folk likte henne vist, ikke min type musikk i det heletatt. jaz)

Her ser du et bilde av baren jeg jobbet i:P hihi.. konge utsikt:)

Står å henger i bongeboden:)







5 kommentarer:

  1. Hvor mange festivaler har du jobbet på i sommer nå? :-)

    SvarSlett
  2. Heija :D
    Nice kill the kid.
    Så ut som du har hatt det skøy.
    Synd at det har vært så mye jobb lately, hadde digga å vært med.

    SvarSlett
  3. wæw kor blond du e blitt :P haha :D DEt så kjæmpegøy ut da, skuffa over at æ ikkje fikkdratt, men sånn e the story of my ife :p neste år!

    SvarSlett