The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 1. juli 2009

When too become one...

Dem er skapt for hverandre. Sammen skinner di. Så nor en av dem pluteslig og uten forvarsel blir borte. Hva skjer da? hva gjør den ene uten den andre??

Hehe.. så grunnen til alt dramaet er at jeg ryddet i øredobbene mine her om dagen. Å jeg manglet mange.. alle de fine øredobbene mine. som mangler en.. huff.. va gjør jeg med en øredobb liksom:(

Men det var en del som overlevde utsorteringen da. hihi:)

Øredobb skrinet mitt:) er det ikke kult?! Jeg digger den lille kofferten min. som kun ineholder øredobber.



4 kommentarer:

  1. nice-ety-nice.
    En hel koffert full av øredobber det må jo være praktisk. Jeg sliter litt med samme problem at jeg mister en av øredobbene og hva gjør man da?
    finner du en løsning på det så må du si i fra, ring meg bare på 911.. :)

    SvarSlett
  2. hehe.. ja.. burde være en krise telefon for slike tifeller ass...

    SvarSlett
  3. Hehe, kor søtt :p (men du vet, en gang i tida va det kult å bare gå med 1 øredobb, så du kunne jo starta en ny trend? Eller ha en liten i det ene (pære,skinnende something, du skjønner) også en av de store i det andre øret :D

    SvarSlett
  4. Det der problemet trur æ mange slit med, det e jævli irriteranes:-/

    SvarSlett