The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

onsdag 8. juli 2009

Netcom sux's


Pga Netcoms tull og tøys har jeg hatt store problemer med tregt nett. Jeg gidder ikke legge ut i det vide og det brede om hva problemet står i, for jeg blir så forbanna bare av å tenke på det. Men nå er det sån at pga min egen agresjon vil jeg nå bli fri for nett:s (ble litt sur på kundekonsulenten. Han var så himla arogant og frekk i kjeften. Snakka til meg som jeg var 78 å ikke ana hva en MB var. IDIOT. Så jeg kanselerte hele driten, altså det mobile bredbåndet.) Dette har og vil desverre gå hart utover min aktivitet her på bloggen og på nettby en periode fremover. Skal forsøke å få opptasert så ofte som mulig. Men det blir mest sansynlig temmelig skjeldent.

3 kommentarer:

  1. så laimt, har jo savnet deg masse på nettby og seff bloggen din ;å gj)

    Hva skal du nå gjøre?

    SvarSlett
  2. Er helt enig med deg Netcom suger maximalt ass.
    I dag fikk jeg beskjed om at jeg har brukt opp internettet mitt!! hva faen skal det bety, jeg har jo kjøpt sånn 24/7 internett bruk, hvordan i helvette går det da an å bruke opp internette??

    SvarSlett