The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

mandag 17. august 2009

Femund

I helgen har jeg vert på hyttetur med masse venner i Femund ( det ligger oppfør Trysil)
Der var det veldig fint med mye fin natur og et rikt dyreliv. Men det var ganske kalt så ullester og tykke gensere kom godt med.


Da jeg var ute å gikk en tur fant jeg en vildkanin. lurer på hvordan den havnet her.
jeg såg også et ekkorn og en hare men de var for raske til at jeg klarte å ta bilde av dem.

Så såg eg en masse reinsdyr. Og nor vi kjørte forbi et hus så sto det jaggumeg en utstoppa elg i en hage:p

Så som du da skjønner såg vi mye rart. men noe av det merkeligste jeg så var en flokk med lamaer (jeg trudde et øyeblikk jeg var kommet til Peru. men så merket jeg hvor kalt det var og skjønte straks jeg fortsatt var i Femund.)

Jeg hadde håpet på å se ulv og bjørn mens jeg var der. men så heldig var jeg desverre ikke.

Får trøste meg med at jeg såg denne lille bamsetassen:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar