The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

søndag 16. august 2009

HJELP!

Huff og huff.. Her sitter jeg en fredelig søndags ettermiddag og aner fred og ingen fare, men plutselig dukker denne advarselen opp..

her påstås det (med rød skrift) at det er tilsammen 114 trusler på pcn min:O

Så kommer denne fine boksen opp som tilbyr seg å hjelpe meg å fjerne disse truslene.

Advarselen påstår at truslene er trojanere, og om jeg ikke fjerner dem vil de ødelegge pcn min.
nå begynner jeg å bli hysterisk. Seff vil jeg fjerne dem.

men da dukker denne opp.. Så jeg tenker at jeg skal kjøre en vanlig virus kontroll med min egen anti virus først. Da den er ferdigkjørt oppdager jeg at den ikke har finni et eneste virus.
Så da undrer jeg.. Er det min anti virus som er så dårlig at den ikke merker disse virusene? eller er dette et virus som prøver å lure meg til å kjøre det?? Hva tror dere?? HJELP!!!




2 kommentarer:

  1. Virus, jeg har en kompis som jobber for nextgentel, han sier det er spyware
    bare å slette det, så går d bra' "Det er en trojan som utgir seg for å være ett virus program, så sier det du har _mange_ virus på din PC,det er bare å få fjernet det som gir seg ut for å være virus,
    badegakk1@hotmail.com sier:
    det er ikke ett virus per se, men heller spyware. "

    Så :)

    SvarSlett
  2. så ikke kjør med andre ord:p hehe

    SvarSlett