The Slave Trade is Alive and Kicking

WFP

Fighting world hunger

mandag 31. august 2009

Money:D


Jeg kom plutselig på en ting. I morgen får jeg lønning. Grunnen til at denne tanken slo meg så plutselig, er at vanligvis ville jeg ha vert skikkelig blakk de 5 - 6 siste dagene nå. Men det har jeg faktisk ikke vert. Ikke nokk med at pengene har strekt til helt til denne lønningen, jeg har til og med penger til overs. 391 kroner har jeg i pengboka. For mange høres kanskje ikke dette så fantastisk ut, men dere må forstå at dette skjer stort sett aldrig meg. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg har klart å styre økonomien min så bra at jeg har sitti med overskudd nor måneden var omme. Nej dette fortjener jeg en premie for altså:p hihi.. hm.. hva skal det bli?! Nye øredobber? eller kanskje en ny blomst:D Vi får se;)

1 kommentar: